V20 (19+3)

2012-02-29 @ 11:33:16
Idag har jag varit på mammakurs. Som jag förstod det så var det bara en gång. Alla tjejer som var med skulle ha i samma månad och det var en BM med som gick igenom lite hur man mådde och vilka krämpor man kan få och sådär. Jag tänkte först gud va roligt att träffa fler tjejer som ska ha ungefär samtidigt men vart jätte besviken. För alla tjejer var såå tysta vågade kanppt säga hej och BM frågade ju olika saker och det var typ bara jag och en till tjej som vågade prata. Och efter en timme när det var slut så gick alla väldigt fort. Vilket jag tycker är tråkigt för hade verkligen hoppats att man skulle kunna knyta lite kontakter med dom som var där. Det kanske kommer fler tillfälle, jag hoppas det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0