V19 (18+2)

2012-02-21 @ 07:56:09
Tycker jag har vart duktig på att göra inlägg nu dom senaste dagarna, duktig jag :).

Varning för ett deppigt inlägg.

Det märks att det är exakt en vecka kvar tills RUL. För nu har min hjärna börjat spåra ur. Seb börjar bli galen på mig. Nu har jag fått för mig att allt inte står rätt till i magen, försöker att inte tänka så, men jag dum som jag är läser mycket på nätet och överallt jag läser verkar det vara folk som har fått avbryta sina graviditeter efter RULet. Och så har jag inte gått upp så myckt i vikt "bara" 2,3kilo och alla påpekar att jag typ inte har någon mage, och då googlar man det och så får man massa skräck historier att det då inte står rätt till.
Sen har jag ju inte kännt det magiska "fladdret" eller sparkar ännu och alla verkar ha gjort det nu. men jag  har för mig att hon sa att min moderkaka eller vad det heter ligger i framkant, och då brukar man väl känna det senare?

Just nu skulle jag vilja stänga av min hjärna på alla dom här tankarna men det går ju inte. Nu har jag fått klaga lite så nu kanske jag kan släppa dom här tankarna. Jag kan ju faktiskt inte göra något för att påverka allt detta utan jag får ju snällt vänta.

Kommentarer
Postat av: Sinnersaint

Jag tror dem tankarna hör till graviditeten. Jag tror det är våra första moderskänslor. Jag köpte en angelsound på tradera eller blocket å det gjorde mig lugnare att få höra honom när jag va orolig.

Å fladdret kan vänta på sig flera veckor till om du har otur. Å jag tänker inte säga "koppla av du". För det kan man inte, utan försök bara att stå ut tills ni fått se pyret :-)

2012-02-21 @ 09:26:19
Postat av: Sebsus

Jag har också funderat på en sån där angelsound men om jag skulle föreslå det till Seb skulle han nog lägga in mig för att jag är så orolig, hihi. Ja det här med att stå ut är inte det lättaste men som sagt jag kan ju inte göra något åt det så det är väl bara att vänta och se glad ut.

Kram

2012-02-21 @ 10:10:19     URL: http://sebsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0