V20 (19+5)

2012-03-02 @ 07:06:55
Igår hände det. Jag och Seb låg i soffan och jag har alltid tyckt om när han har sin hand på min mage så även igår så tog jag hans hand och la där. Efter en minut så ville han ta bort handen och så sa han nä jag känner inget. Men kom igen sa jag du får ha lite tålamod. Så han la tillbaka handen och så gick det ungefär två minuter så flög hans hand upp och så sa han - Va vad det där, var det Tiger? (vi har alltid kallat pyret för Tiger började redan när det var ett enbryo i min mage som skulle bita sig fast). Mitt svar vart kände du det? För jag kände typ inget i magen. Ja sa han hela magen åkte ju upp (han överdriver lite). Efter det så hade Tiger en hel balett dans där inne för hej och hå vad det sparka på magen. Så nu är Seb helt lyrisk att han också känt att det finns något. Så sa han i bilen i morse nu ska jag känna Tiger varje dag. Lugna dig nu det kanske inte är så att det känns varje dag så här i början men han tror det :).

Kommentarer
Postat av: Sinnersaint

Å så härligt! Allt blir så mycket mer verkligt för dem när dem

Också kan vara delaktiga, å känna sparkar å så :-)

Tänk att halva tiden redan gått och att om 22 veckor sitter du garanterat med en bebis i famnen ;-)

2012-03-02 @ 07:44:12
Postat av: Sebsus

Ja känns så skönt att även han får vara delaktig i det hela :).

Hjälp vad nära det låter när du säger att om 22 veckor så sitter vi garanterat där med bebis i famnen, känns lite märkligt men ändå härligt!

2012-03-02 @ 09:56:17     URL: http://sebsus.blogg.se/
Postat av: Marielle

Åhh, vad underbart att han också har fått känna! :) Själv så är vi fortfarande kvar där att så fort Henke lägger handen på magen så slutar Liten att sparka.. Och hans tålamod att hålla kvar handen ett tag till finns inte än..

Och du, grattis till lyckat Rul också! Underbart att allt såg bra ut. :)



Kram

2012-03-02 @ 17:46:02     URL: http://mariellear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0