V15 (14+1)

2012-01-23 @ 08:51:38
Jippi ny vecka ett steg närmare :).
Igår började jag få typ som mens värk i magen, har det fortfarande. Shit va man är nojig för minsta lilla alltså. Men min teori är att det kanske är sån där samandragning man ska ha, eller hur känns en sån?

Annars då så har vi bokat en resa till Kläppen nästa vecka. Ska bli så skönt att bara komma iväg och koppla av lite. Förhoppningsvis går den veckan fort också så att det helt plötsligt har gått en vecka till. Jag kommer åka skidor fast väldigt väldigt försiktigt och bara gröna backar kanske någon blå. Alla säger att det inte är någon fara för att den lill* ligger så säkert där inne men jag är ändå väldigt nojig. 

veckan där på ska vi till BM och få lyssna på hjärtljuden. Jag längtar så himla mycket till det. Ska bli skönt med ett tecken på hur det ligger till där inne.  

Kommentarer
Postat av: Sinnersaint

Jag tror att det är livmodern som växer som du känner. Har du en sammandragning blir livmodern hård som en boll, å det är nog en liten stund kvar tills du känner det (även om det inte är omöjligt). :-)

Tänk om bara någon vecka kommer du känna fladder i magen som du inte vet vad det är.........då är det bebis. Å strax efteråt kommer det kännas som när man ser en fisk sprattla på land, då blir du säker på att det är bebis:-)

2012-01-23 @ 10:11:19
Postat av: Sebsus

Ja jag har också funderingar på om det inte kan vara att den växer :).

Ska bli spännande det där med fladdret som alla pratar om, en del säger att det känns som det bubblar i magen. Det måste ju kännas lite konstigt i början innan man vant sig :).

Kram

2012-01-23 @ 10:48:01     URL: http://sebsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0