V19 (18+5) Vill tacka Minlillefamilj

2012-02-24 @ 20:46:53
Jag vill säga ett stort tack till MinLilleFamilj för tipset om spjälsängen på Ikea. Vi åkte också dit direkt när jag läste ditt inlägg och den var super fin. För er som inte vet så säljer dom just nu att om man köper en madrass för 399kr till spjälsäng så får man en spjälsäng på köpet (värde 599kr). Det är en kampanj gäller 24-26e som Ikea har nu bara för att prinsessan fått barn. Att rekomendera om man ska köpa säng!
Och du min MinLilleFamilj jag kan inte kommentera på din blogg, du kanske håller på att jobbar på det nu :). Men angående förkylningen så ska du inte vara rädd för att ta alvedon för det har jag tagit några gånger och det ska vara helt ofarligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0