V19 (18+3)

2012-02-22 @ 07:36:51
Nu ska ni få höra. Min dag började riktigt sugit vart sen som fasiken på morgonen så fick bråttom till jobbet. Parkerar i garaget och inser att jag har hur mycket som helst med mig som ska till kontoret. Bla datorn plus sladdar, två matlådor (mat i den ena och ketchup i den andra därav två), frukost mackan, mina glasögon och min bok som jag tänkte läsa på lunchen. Så packar på mig allt och börjar gå. Har inte jätte långt till kontoret tar ca 5 min att gå men väl framme vid byggbodarna så sitter jag längst upp så måste gå fyra trappor. Läskig trappa tycker jag för det är en sån ställnings trappa som man ser rakt igenom, den är ju lite ranglig och ända sen jag vart gravid tycker jag den är jätte läskig. Men iaf när jag väl kommer fram är jag helt slut så sätter mig i stolen och blundar ett tag för att få ner min puls lite. Och då snett nedanför min navel på vänster sidan så känner jag något, tänk er att man lägger fingertopparna på armen och trycker till lite lätt, spärrar upp ögonen och tittar på magen och hinner bara lägga handen på mamma byxan ni vet resåret när jag känner det igen. Vad tror ni det är? Kan det vara "fladder" eller små sparkar? Det är iaf något som jag aldrig har känt tidigare trodde jag skulle få vänta tills v21-22 innan jag skulle få känna något.  

Kommentarer
Postat av: Sinnersaint

Grattis till att året gjort sig till känna!

Nu kommer du säkert känna det oftare och oftare och det kommer snart kännas (som jag skrivit tidigare) som en fisk som ligger på torra land å sprattlar ;-)

Å så härligt för dej!!!

Jag kände ju 18+0 så det va ju väldigt likt ;-)

2012-02-22 @ 08:21:29
Postat av: Sebsus

Ja känns riktigt bra fast också väldigt konstigt. Det här är nog något man måste vänja sig vid.

Ja jag fortsätter att följa dina fotspår :)

2012-02-22 @ 08:57:06     URL: http://sebsus.blogg.se/
Postat av: Anonym

pyret gjort sig till känna skulle det stå :-)

2012-02-23 @ 16:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0