RUL

2012-02-28 @ 17:31:01
Så då har man äntligen varit på RUL. Så skönt att få det gjort, nu kanske jag kan börja inse att det här ska gå bra. Allt såg bra ut fast BM säger ju alltid att det är ju ingen garanti för att allt är som det ska, varför säger dom alltid det? Tycker det är en onödig kommentar men förstår ju att dom måste säga så ifall det skulle hända något. Vi har en extremt envis bäbis där i magen. Den låg med ryggen utåt hela tiden alltså med magen vänd inåt mot min ryggrad och hur mycket BM än buffade och hade sig så ville den inte ligga på något annat sätt. Så jag fick gå och kissa ifall det var min kissblåsa som tryckte bort den till en sida men inte det inte. Men till slut så fick hon se lite framifrån så hon kunde kolla allt, och det såg bra ut.
En sak jag undrar över är brukar dom inte fråga om man vill veta könet? Inte för att vi vill veta men kändes konstigt att hon inte äns fråga fast jag tror ärligt talat att hon inte fick en sport mössa till att se för som sagt pyret var extremt envis.

Men just nu är jag så lycklig, det här kommer jag leva länge på!

Kommentarer
Postat av: Liisa

mysigt att se liten! =) jag tror dom har som standard att dom inte säger vad det är för kön utan man får fråga om man vill veta. det är völ för att dom inte ska försäga sig antar jag.. några cravings än? Kram

2012-02-28 @ 18:23:47
Postat av: Anonym

Ja det var super mysigt. Jo det kanske är så att man får be om det om man vill veta könet. Jag har inte fått några cravings ännu, men jag dricker mycket vatten :)

Kram

2012-02-28 @ 19:24:04
Postat av: Liisa

jag har också druckit väldigt mycket vatten under min graviditet och konstigt nog har jag inte lyckats samla på mig nåt av allt det vatten jag druckit. vilket är väkdigt skönt! =) Kram

2012-02-29 @ 18:18:08
Postat av: Sebsus

Jag har inte heller samlat på mig vatten ännu. Men det ska vi nog bara vara glada för, har läst att man brukar göra det i slutet av graviditeten. Vilken vecka är du i?

Kramar

2012-03-01 @ 09:06:40     URL: http://sebsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0