V25 (24+0) Mer snack om barnvagnen

2012-04-01 @ 17:42:13
Okej jag är värdelös på att uppdatera. Men iaf så kom barnvagnen i Tisdags så tänkte uppdatera med fler bilder. Och om någon har några frågor så ställ dom gärna för vet inte riktigt vad jag ska berätta om den. Men iaf så vart jag mest chokad när jag började packa upp den för det var så mycket saker. Och provkörde den här inomhus och den var så smidig att ta sig fram med. Kom in i alla små vrår i våran lägenhet som inte är så stor (54 kvm).







SÅ det var några bilder. Bara så ni vet så kan man vända alla delar om man vill att barnet ska sitta mot en eller bort från en.

Här är föresten länken om någon vill beställa från den sidan jag beställde. Räkna med en leverans tid på ca 6 veckor för dom gör barnvagnen efter att du har beställt den.

www.krolestwodziecka.com

Vet inte om det syns på bilderna men däcken är stora både fram och bak. 12 tum bak och 10 tum fram. Ni som undrar vad som mer följde med barnvagnen så var det, regnskydd, myggnät till babyskyddet, skötväska att hänga på styret och i den låg den även en "madrass" för blöjbyten och överdrag till sitt delen (tror man använder den om det är kallt).

Som sagt om ni har frågor, fråga gärna!

Kommentarer
Postat av: Osofin

Ja, jag har en fråga :)

Kom det med nåt underrede till bilbarnstolen eller spänner du fast den varje gång? Vet du ved jag menar?

Åh jag är såååå sugen på att köpa en jag med...fast jag har hittat en annan på hemsidan som jag fastnat för. Får se hur det blir :D

2012-04-12 @ 21:31:50
Postat av: Sebsus

Hej

Nej det är ingen insatts till barnstolen (ISO FIX) utan jag spänner fast den med bälte varje gång. Men det verkar vara väldigt smiddigt det med.

Får jag fråga vad det är för vagn du fastnat för mer? Nyfiken :).

2012-04-13 @ 07:30:26     URL: http://sebsus.blogg.se/
Postat av: osofin

ISPOLAR är det jag har tittat på. Den är billig och snygg. Själv så gillar jag att alla hjul är lika stora och att de inte är "svänghjul" fram.

ska kolla så att den verkligen går in i vår bil ihopfälld innan jag betsäller. För det är den största orsaken till varför jag vill ha en ny - våran går inte in.



vi har ju redan ett babyskydd som är jättebra som man bara klickar i i bilen så det gör inget om det som medföljer inte gör det. bara lite nyfiken ;)

2012-04-13 @ 21:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0