varmt välkommen hit

2011-09-28 @ 07:11:32
Ja varmt välkommen hit "samma båt". Super roligt att du har hittat hit till min blogg. Också roligt eller roligt ska jag väl inte säga att det är, det aldrig roligt att behöva göra IVF men skönt att höra ifrån någon som har samma problem som vi. Det finns inte så många som har CF så inte ofta man stöter på någon som du sa sitter i samma båt. Lång väntetid ska vi inte tala om det är det som har varit det värsta tycker jag att man ska behöva vänta så länge, men du kan nog använda dig av vårdgarantin va? Kolla upp det, kan vara värt så du slipper stå i kö i minst ett år som vi fick göra.
Oron att aldrig lyckas är det som gnager mig mest men jag och min sambo försöker värkligen se allt positivt men det är svårt emellan åt. Och vi försöker göra en reserv plan för om det inte lyckas, någonstans måste man väl säga stopp nu räcker det eller? 
Hoppas att du fortsätter läsa och skriver ibland så jag får höra hur det går för er. Håller mina tummar för er att ni snart får er tid och kommer igång snart!


Kommentarer
Postat av: Sinnersaint

Jag hänger inte med i detta inlägget ;-)

2011-09-30 @ 07:33:56
Postat av: Sebsus

Förlåt Sinnersaint jag fick en kommentar i förra inlägget "för puff" från en som kallar sig för i samma båt. Så jag svarade på det i ett eget inlägg men glömde skriva att jag svarade på en kommentar. :) typiskt mig.

Kram

2011-10-01 @ 10:52:38     URL: http://sebsus.blogg.se/
Postat av: Sinnersaint

Haha ok! Hur går det för er just nu då? Kram

2011-10-02 @ 10:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0