imorgon är det dags

2011-09-12 @ 08:29:54
Åh imorgon smäller det. Tycker tiden har krypigt fram tills denna dag. Roligt att man kan längta så mycket på ett läkar samtal.
Jag är super nervös. Tänk om läkaren säger att, ni kommer aldrig kunna få barn, kan dom göra det? Tänk om det är något med oss som gör att det aldrig kommer att fungera. Min sambo säger alltid att jag är så negativ, fast jag försöker vara positiv fast det är jäkligt svårt, tror det är ett sätt för min kropp att försvara sig ifall det går dåligt.

Ja har inte så mycket mer att uppdatera om just nu, händer ju trots allt inget ännu vi står här och stampar på ruta ett igen. Men hör av mig imorgon hur det har gått. Håll era tummar för att vi får komma igång snart. Nu kom jag att tänka på en annan sak, tror nog bara att det är du Sinnersaint som håller tummarna för verkar bara var du som läser eller har jag läsare som aldrig gör avtryck?

Kommentarer
Postat av: Mickan (minbebis)

jag är en läsare som är dålig på att göra avtryck. Men du ska veta att jag håller tummar och tår för er! Vill så gärna att ni sja lyckas

2011-09-12 @ 08:44:34
Postat av: Sebsus

Sedär ja, va roligt att höra ifrån dig :). hur går det för dig med graviditeten?

2011-09-12 @ 09:26:00     URL: http://sebsus.blogg.se/
Postat av: SinnerSaint

Åhh vad jag håller tummarna idag!!

2011-09-13 @ 07:05:59
Postat av: Diana

Följa varandra via bloglovin'? :)

2011-09-13 @ 08:04:16     URL: http://dianaosterberg.blogg.se/
Postat av: Mickan (minbebis)

Ja jag är jätte dålig på att kommentera överlag. Men jag finns här i bakgrunden ska du veta ;)

Det går jätte bra, är nu i vecka 30. Så nu är det inte långt kvar alls. Tiden har gått otroligt fort för en gång skull.

En dag är du där också, och där med basta!

2011-09-13 @ 08:21:20
Postat av: Sebsus

Sinnersaint: Tack!!



Diana: Ja jag har tänkt på det där med bloglovin, men jag är inte så duktig på det här med bloggar så vet inte hur man lägger upp det? Men jag ska be min sambo om hjälp så kanske han kan hjälpa mig med det.



Mickan: Oj jösses är du redan i vecka 30? Vad spännande, När har du BF? Synd att du inte har en blogg så man kan följa dig.

2011-09-13 @ 08:43:16     URL: http://sebsus.blogg.se/
Postat av: Anonym

godmorgon:)

2011-09-13 @ 09:42:31     URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Annellisaa

jag håller tummarna för att det blir ett positivt samtal:)

<3<3

2011-09-13 @ 09:59:18     URL: http://annellisaa.blogg.se/
Postat av: Mickan (minbebis)

Ja tiden har gått så fort :O

Det här med bloggandet.. Jag är nog inte en "skrivar människa" så det skulle nog bli en blogg som aldrig uppdateras tyvärr :p



Eftersom jag gjorde stiumlerad insemination så vet jag ju exakt när äl var och då är bf 28 november. Men av n¨gon anledning så vägrar min bm ta till sig detta och enligt hennes sätt att räkna så är bf 24 november. Det funkar för mig, för då blir jag ju igångsatt tidigare om det vill sig så ;)

2011-09-14 @ 08:32:08
Postat av: Sebsus

Mickan:

Klart du skulle kunna blogga, säger som Sinnersaint sa till mig när hon ville att jag skulle börja, du skriver ju här och det skulle fungera på en blogg också. Som du kanske har märkt så är inte direkt jag någon skrivar människa :)

Åh då är det ju inte lång tid alls kvar tills du får se den lille :). Spännande!

2011-09-14 @ 16:34:30     URL: http://sebsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0