för puff

2011-09-26 @ 21:02:24
Har precis tittat på "barn till varje pris?" som går på SVT 1. Fasiken vilket bra program det ska jag fortsätta att följa. Hoppas att många har sett detta program så att det kanske bli mer okej att prata om barnlöshet.
Men det var inte det jag skulle prata om utan i slutet av programet så fick man se en för puff av vad som kommer nästa vecka och då ska det handla om ett par som får sperma av några dom känner och suger upp dom med en spruta och för in i tjejen. Precis det jag och min sambo har pratat om ifall inte IVF funkar för oss. Så nu längtar jag till nästa måndag när nästa program kommer. Då får man lite perspektiv på våra diskutioner, det kanske faktiskt är okej och inte super konstigt.

Kommentarer
Postat av: Samma båt!

Hej! Hittade din blogg när jag läste på familjeliv. Jag och min sambo "sitter i samma båt" som er. Min sambo har också CF och vi står på kö för att få en kallelse till Huddinge inför ivf-behandling. Det är en evig väntan och oro att det inte ska fungera när man väl kommer fram, men man få försöka hålla humöret uppe och tänka positivt. Vi såg samma program igår och man hamnar i en situation mellan känslan av samhörighet och förtvivlan när man ser att det finns andra som"vi", men man blir ledsen över hur svårt det verkar vara. Jag håller tummarna för er och hoppas att det går den här gången!

2011-09-27 @ 11:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0