RD 2

2011-11-04 @ 10:07:11
Ja det händer inte så mycket än men det förstod ni kanske. Men magen känns fortfarande som en ballong. Gör nog mest ont på nätterna kan jag nog säga, sover otroligt dåligt. Brösten ömmar också för glatta livet men det är säkert progesteronet. Sen mår jag illa ibland men det har jag ju som sagt gjort i flera år.
Är det någon mer som är orolig när ni går på toa? jag är super nervös för att jag spänner magen och att då embryot ska åka ut. Fast det borde den kanske klara.

Fan vad det här är jobbigt. Men idag kommer min bror och hälsar på i helgen, vi ska gå på teater imorgon hela familjen och se Spamalot. Ska bli riktigt skönt att få tänka på något helt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0