Vårruset

2011-05-24 @ 08:20:45
Ja jag är dålig på att uppdatera men jag har faktiskt inte så mycket att skriva just nu. Dagarna rullar på och jag är nästan säker på att det inte blir FET denna månad. Men känner ändå att det är helt ok. Blir faktiskt inte så ledsen.

Idag är det tisdag och jag och jobbet har anmält oss till vårruset. Jösses. Jag fick frågan i januari om jag ville vara med och springa, då tränade jag väldigt mycket och tänkte klart jag ska vara med, men idag har jag lite ångest för nu har jag inte tränat på ca tre månader och är helt ur form så det känns sådär. Men som jag säger till alla andra att för mig handlar det inte om att vinna utan att bara genomföra det. Så hoppas inte på någon super tid om jag nu berättar för er :).
Det är bara jag och en till som springer dom andra, tror det är 6st tjejer, ska gå. Så jag känner mig iaf lite duktig som ska försöka springa.

Jaha får väl jobba lite då.

Kommentarer
Postat av: Icka

åh så kul lycka till! ja skrev inte in mej i ngt lag till blodomloppet här i lkpg för ja va ju gravid o sen vågade ja inte för ja skulle vara ruvare nu menmen får springa hemmave i skogen ist!

lycka t!

kram

2011-05-24 @ 17:53:03     URL: http://ickans.blogg.se/
Postat av: Sebsus

Tack ja jag var tveksam när jag anmälde mig för att jag kanske skulle vara gravid men tänkte att då får jag väl hoppa av och nu var jag ju inte gravid så då fanns det ingen anledning att inte springa.

Men att springa i skogen är inte fy skam önskar jag hade när till skogen :)

Kram

2011-05-25 @ 07:14:47     URL: http://sebsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0