sammanfattning

2011-05-09 @ 11:18:17
Jaha då var det måndag igen då ny vecka. Försökte göra ett inlägg igår men det gick inte det inte något error medelande som kom upp bara. Jag som skulle bjuda på lite bilder får se om det funkar när jag kommer hem sen.

Helgen då i fredags var vi hemma hos min barndoms kompis (bästa vän) som var barnvakt åt sin systers barn. Det var så mysigt! Hon bjöd på vin och vi tog igen allt som vi missat att prata om. 

Lördagen drog vi till Västerås. Seb har sin kusin där och Seb skulle jobba med sin ögonsten (det var den jag skulle lägga upp bilder på igår) alltså sin bil. Och vid sju tiden så var det cup på flygfältet med en massa bilar som tävlade. Riktigt roligt tycker vi. 

Söndagen var en sån där dag när man gör det som faller en in. Så det vart först att vi tvättade två av våra bilar och sedan åkte vi och handlade baugetter och en kykling röra och åkte och la oss i gräset i närheten av där vi bor och hade picknick. Sedan grillade vi på kvällen hemma på våran balkong. Skön dag måste jag säga.

Hörs snart igen

Kommentarer
Postat av: SinnerSaint.

Låter underbart!!

2011-05-10 @ 06:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0