Magiska dagen

2011-05-31 @ 17:13:37
Jaha ja idag skulle jag ha fått omslag om det skulle ha blivit insättning på fredag. Men inget omslag inte, så nu hoppas vi att jag får omslag på lördag eller söndag för då blir insättning tisdag eller onsdag nästa vecka. Men ska jag vara helt ärlig så tror jag att jag kommer få omslag på torsdag senast.
Det ända som är bra om det inte blir denna månad så ska kliniken styra min ÄL nästa månad så att den inträffar på en vardag. Undra hur dom gör det?

Det blir tyvärr inga roliga inlägg i min blogg just nu men förhoppningsvis så vänder det snart och blir massa positiva.

Kommentarer
Postat av: SinnerSaint

Jag håller Fortfarande tummarna för helgen:-)

Det blir kanske tråkigt för dig att skriva, men lika roligt för oss att ändå ha något att läsa;-) kram

2011-05-31 @ 18:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0