det var en super fredag

2011-05-20 @ 09:50:56
Min dag började väldigt bra men man får aldrig vara lycklig. Vaknar till strålande sol och har fått min mens så jäkla glad blev jag men ringde kliniken och hon tog bort min lycka.
För om man tittar 2 veckor fram i kalendern så är det en massa röda dagar och jag borde få min ÄL runt dag 15 och det gör att det inte blir denna månad. Men BM var den där super gulliga tjejen som jag gillar hon sa att du lever väldigt farligt du men jag tycker verkligen att det är eran tur nu. Så jag lovar att jag ska hålla mina tummar för dig.

Så kan det gå men det är ju i alla fall soligt ute fortfarande.

Kommentarer
Postat av: Icka

Men va faaaan ja blir galen...det får fan va nog.

nu ska ja maila o fråga om det är stängt hos "mej" alla röda dagar, det får fan vara nog oj så arg ja blir, vi ska inte behöva vänta o vänta tills vi blir gamla nuckor!

kram

2011-05-20 @ 14:41:19
Postat av: SinnerSaint

Sån grym otur i så fall. Men bara att hoppas att dn tänker vara försenad ju! :-) jag kommer hålla tummarna stenhårt sus i två veckor nu å följa dig maniskt ;-) kram

2011-05-21 @ 07:20:20
Postat av: Sebsus

Icka: Visst är det galet! Ja bra att mejla och fråga på din klinik så du vet.



Sinnersaint:

Ser inte din kommentar här men såg den på mejlen. Jag håller med för en gång skull får gärna ÄL vara väldigt tidig eller försenad så vi inte prickar in helgen.

Roligt att du ska följa mig maniskt men bara så du vet så kommer jag inte börja ÄL testa förens om ca åtta dagar. Men då ska jag skriva och uppdatera ordentligt så ni inte missar något :)



Kram till er båda

2011-05-21 @ 19:53:59     URL: http://sebsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0