Vul

2011-06-27 @ 10:43:17
Då har man precis varit på VuL då. Finns inte så mycket att berätta. BM sa när hon undersökte mig att ja du är här lite för tidigt, men hon var ganska snabb att tillägga, men det är inte ditt fel. Så för att sammanfatta vad som har hänt ja min slem hinna ser bra ut. Och jag fick en ny tid på torsdag för att se så det utvecklas som hon har tänkt sig. Och det blir troligen insättning på måndag :). Fast jag trodde att dom gick på semester nästa vecka men det var ju inget jag ville säga för då kanske hon hade sagt ja då blir det inget.

Så nu fortsätter jag äta Progonynen så blir det vul på torsdag att se fram emot.

Kommentarer
Postat av: SinnerSaint

Om en vecka ruvar du förhoppningsvis!!!!!!!

Härligt!!!!

2011-06-27 @ 16:00:45
Postat av: Sebsus

yeay jag har inte ens hunnit förstått än. Känns som att jag är helt inställd på hösten.



Kram

2011-06-27 @ 17:36:37     URL: http://sebsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0