Punktlig

2011-06-02 @ 14:42:54
Det får bli ett kort inlägg. Är hos min bästa svärmor så ska försöka umgås med dom.

Men idag hände det. Jag fick den där jäkla smiley gubben, han som jag tycker ser ut som en clown som skrattar åt en, så nu blir det inte denna månad heller. Ska ringa kliniken imorgon så får vi se vad dom säger. Dom har ju lovat att näst månad ska dom sätta igång min ÄL så att det verkligen blir nästa månad.
Jag sa ju att min kropp är extremt punktlig. Min ÄL kom exakt 15 dagar efter dagens första mens, precis som förra månaden. Jag kommer strypa BM säger som hon sa förra gången, Ja men då vet vi ju iaf att din kropp fungerar som den ska. Men hallå det är ju inget fel på mig. Jag varken röker, dricker nästan inget, har ett BMI som är perfekt, alla mina värden ligger som dom ska, jag har alltid haft regelbunden mens som aldrig strular och jag har ÄL som kommer regelbundet också.

Så nu har jag fått gnälla av mig lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0