Ruvardag 13

2011-07-20 @ 08:53:51
Jag tror det är ruvardag 13 idag. Jag vet att jag inte har uppdaterat så mycket men jag har haft gäster sedan vi gjorde ET. Eller rättare sagt jag har fortfarande vilket är väldigt skönt för då tänker man inte så mycket på detta. Jag har inte direkt några symptom det drar lite i magen, har haft pytte lite ont i brösten men bara på natten och jag mår illa titt som tät på dagarna men jag är ju en person som alltid mår illa så det kan vi inte räkna. Men jag är fortfarande positiv och hoppas fast jag går lite in i försvars ställning ifall att det inte tagit sig för att överleva.

Men igår fick jag hjärt snurr. Vi var inne i centrala Sthlm med min sambos brors familj för att vissa dom Sthlm lite, dom är från lilla Töreboda, så dom är inte så ofta här. Ja iaf så är ju min mens försenad sedan i måndags. Fast förra gången vart den ju försenad 5 dagar så ta inte det som ett tecken nu. Men för att återgå så var vi i Sthlm igår och jag känner hur det blir lite kladdigt i min trosa och tittar på min sambo och säger förskräckt nu tror jag att min mens kom. PANIK och där står vi på sergelstorg och det finns inte en toalett i närheten så det var bara att dra familjen med sakta sakta till bilen och åka hem. Det var den längsta åkturen jag gjort i hela mitt liv (tar en kvart att åka). Och när vi kommer hem så försöker jag så diskret som möjligt rusa in på toa utan att någon av hans brors familj ska undra vad det är för fel på mig. Väl inne på toa vissar det sig att det inte var mensen utan lite rester från vaggisarna som hade kommit i min trosa. Lättad. Fy fan vad man kan blir nojig.

Jaja nu är ni lite uppdaterade på läget. Återkommer snart!

Kommentarer
Postat av: Sinnersaint

Hoppas allt går vägen idag gumman!!!!

2011-07-23 @ 08:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0