lite sent men

2011-07-07 @ 20:41:07
Förlåt att jag inte har upptaderat men jag är ruvare!! Jag fick väldigt bråttom efter att vi hade satt in för skulle ha avslutning på grönan med grabbarna, vi körde 5-kamp, as roligt jag slog killarna i kasta pil :).
Jo men för att återgå då, jag var sjukt nervös hela dagen att kliniken skulle ringa, jag var så nervös att jag skaka. Och det släppte inte när vi kom dit heller var typ helt säker på att när vi anmälde oss att dom skulle säga att nej men har dom glömt att ringa dig? Men det gjorde dom inte så all min nervositet släppte helt när jag låg där i gyn stolen och dom berätta att det var ett topp embryo och att alla celler hade klarat sig.

Och nu är jag helt cool lugn igen. Och jävligt lycklig. TD har jag fått den 23/7-11.

Kommentarer
Postat av: SinnerSaint

Å finns nog ingen somr lagar än jag för er skull! Hoppas att den lille knoppen vill stanna nu!!! Uh så spännande!

2011-07-08 @ 08:56:23
Postat av: Mickan (minbebis)

Äntligen! Fan vad härligt att du är ruvare! Nu håller jag alla tummar och tår ;)

2011-07-08 @ 11:12:30
Postat av: Sebsus

Tack fina ni! Ja nu håller vi tummarna :)

Kram

2011-07-08 @ 16:44:12     URL: http://sebsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0