ärlig

2011-07-12 @ 08:43:26
Det händer inte så mycket med mig just nu jag ruvar vidare och tar mina tabletter. Inga symptom alls. Är ju bara på ruvardag 5 än så länge men jag har ju tagit vagiatorerna sen förra tisdagen borde inte dom börja ge symptom?

Hur mår jag då? Jo angående ruvningen så är jag fortfarande helt lugn och tar det här väldigt bra.

Men det finns en annan sak som tynger mig väldigt mycket. När Seb var inne på sjukhuset sist så hade hans lung kapacitet gått ner väldigt mycket och då hade han precis avslutat en kur. Och läkarna bestämmde att det är dags för honom att utredas igen. Alltså läkarna kommer att utreda honom under fyra dagar med en massa prover och sedan kommer domen om dom tycker han är så pass sjuk att han måste skrivas upp på listan för att få göra en dubbel lung transplation.

Han har utredits 2 gånger sedan jag träffade honom och då har dom kommit fram båda gångerna att det inte är dags ännu. Men denna gång tror jag att dom kommer tycka att det är dags.

Jag håller mitt humör uppe för honom medans jag helst av allt skulle vilja lägga mig på golvet och gråta. 

I dom här lägena önskar jag att mamma fanns kvar så att jag skulle kunna ta upp telefonen och bara få lätta mitt hjärta. Hon var trots allt den enda som förstod när jag inte mådde bra.

Jag ställde frågan till Seb när han berättade vad läkaren hade sagt att ska vi verkligen sätta in embryot på torsdag? För det här var några dagar tidigare. Men han vart väldigt ledsen när jag frågade för han uppfattade det som att jag hade ångrat mig. Och det gör jag ju verkligen inte.

Så nu hoppas vi verkligen att detta tar sig så vi har något fint att se fram emot.

S

Kommentarer
Postat av: Mickan (minbebis)

Stor kram till dig. Vet inte vad man ska skriva.. Jag håller iaf mina tummar att det tar sig för er denna gång!

2011-07-13 @ 08:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0