V8 (7+0)

2011-12-05 @ 07:33:19
Hej och Hå
Tiden går så sakta. Men nu är det bara några dagar kvar tills vi vet hur det ser ut. Fortfarande så mår jag otroligt bra, vart lite illamående i fredags kväll efter att jag hade ätit tacos. Men antar att jag hade ätit för mycket, fick lite magknip också men det gick över efter att jag hade gått på toa.
Sen var det en jobbig natt i natt. Jag har haft ont i huvudet, jag har alltid haft problem med migrän, så jag tänkte hela natten att jag ska försöka hålla ut så jag inte behöver ta någon alvedon. Men när jag vakna så var jag tvungen och jag har läst att alvedon inte ska vara så farligt. Mådde även lite lite illa i morse bara så att jag fick ta det lite lugnt när jag åt. Just nu känner jag mig som jag har feber ungefär och så där tung i huvudet som man kan bli efter att man vart jätte sjuk.
Det här är nog den jobbigaste tiden jag vart med om att veta att kanske så ligger det en liten i magen och växer eller så gör det inte det. Jag vågar nästan inte ens hoppas min sambo säger att jag är så negativ men jag tror det är för att skydda mig själv som jag gör så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0