Lite hur det går

2011-08-24 @ 08:32:41
Lite uppdatering. Seb var ju på läkarbesök i måndags, och han trodde ju att det var dags för kur för att han inte skulle blåsa så bra. Men hör och häpna han blåste 1,4 l/s och det ska jag säga är piss dåligt om man är frisk men för honom var det bra som sämst har han vart nere på 0,9. Så blir nog inget dropp riktigt ännu. Men han var tvungen att göra en lungrönken eftersom han tycker att han själv är så dålig.

Men jag hoppas att han inte blir sjuk nu, en med CF har extremt dåligt immunförsvar vilket gör att han blir väldigt lätt sjuk så vi får alltid försöka undvika att träffa folk som är sjuka, vi får inte åka kommunala transport medel och vi ska inte visstas där det är mycket folk m.m. För en liten förkylning för mig blir en väldigt väldigt stor förkylning för honom och han blir mycket försämrad. Så vi hoppas att han inte blir sjuk men hans bror är vecko pendlare till Sthlm vilket betyder att han jobbar mån-tor och så ringde han i söndags och fråga om han fick bo hos oss, vilket vi tyckte var okej. Men så kom han upp i måndags genom förkyld. Vilket gör mig förbannad för alla som känner Seb vet att han inte ska visstas med sjuka människor och så kommer hans egen bror och vill bo hos oss och är jätte sjuk så nu har vi en sjuk bror som hostar och är snorrig hemma. Så ja och Seb går och spritar händerna hemma och håller tummarna för att inte vi blir sjuka.

Jaja gud va jag tjatar. Men en annan sak min bästa sötaste Seb ringde kliniken igår. Och han fick reda på att dom har fått det nya schemat och ska börja planera in alla besök nu men det är 60st som ska planeras in så det är rätt många. Men sekreteraren skulle fråga BM om det var något konstigt och om det var det skulle hon ringa annars skulle hon planera in oss. Så man kan ju hoppas att vi kommit lite längre upp i kön nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0