13 dagar kvar

2011-08-31 @ 10:57:11

Nedräkning pågår tills läkartiden. Men det händer andra saker just nu runt omkring mig. Seb ska bli egen företagare imorgon, han slutar alltså hos sin bror, han kommer fortfarande att jobba med samma sak bara att han är egen. Eller rättare sagt han börjar nästa vecka men företaget kommer vara igång från och med imorgon. Så det har vart ganska mycket med det, köpt ny firma bil, öppnat konton på bank, och ordnat verktyg mm. Tror att det kommer bli kanon! Nästa vecka ska jag lägga ut min bil till försäljning också för vi kan inte ha 4st bilar. Så hoppas att det kommer någon som vill ha min bil.

Angående läkar tiden så har jag funderat lite på vad jag ska fråga, här är min lista:

När får man sätta in 2st embryon? (För det kanske är det som behövs, jag skulle inte ha något emot att pröva)

Kan man inte göra AHA? (Har läst att man precis innan återförandet lasrar äggets skal så det inte är så tjock och då har lättare att fästa, det låter bra tycker jag)

Var det mina ägg eller min sambos spermier som var dåliga eftersom inte fler blev befruktade, jag fick ju trots allt ut 12st ägg?

Vad tror ni om dom frågorna? Har ni några bra förslag på fler frågor får ni gärna säga till. Svårt att komma på vad man ska fråga om.


Kommentarer
Postat av: SinnerSaint

Härligt att det ändå händer lite så tiden går!

Jagtycker det var bra frågor, bra att vara förberedd för man glömmer jag alltid allt när man väl är där :-)

2011-08-31 @ 19:55:27
Postat av: Sebsus

Tack Sinnersaint.

Ja jag har ju tid på mig nu att förbereda mig inför mötet. Men det är väldigt lätt att man glömmer bort vad man skulle fråga.

Kram

2011-09-01 @ 07:38:20     URL: http://sebsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0