Väntan och saknad

2011-04-05 @ 07:08:00
Jag är trött på att bara gå och vänta det känns som det ända vi gör vi som håller på med IVF. Just nu går jag och väntar på min mens inne på min andra vecka efter min förra mens. Ganska roligt ändå innan man började med IVf så var iaf jag en sån person som tänkte varje gång jag haft min mens att yes nu dröjer det fyra veckor till innan den kommer. Och nu går man och väntar på den och tycker att fyra veckor är dö lång tid.... Och sen när man är ruvare då vill man absolut inte att den ska komma för att man hoppas på plus på TD, ganska ironiskt.

I helgen har det varit jobbigt, har saknat mamma väldigt mycket, trodde aldrig jag skulle säga det. Det har ju ändå snart gått ett år sen hon gick bort. och min mamma som inte var den snällaste mot mig. Ändå så saknar jag att bara ringa och prata med henne, hon var ju trotts allt den som kunde styra upp mig på rätt spår igen när jag var nere.

Nej nu får jag ta mig i kragen och försöka jobba lite:)

/ Sus

Kommentarer
Postat av: Sinnersaint

Tråkigt att din mamma gått bort. Det är aldrig meningen att det ska vara så när man är så ung som oss:-) men du verkar vara stark så du klarar dig nog jätte bra!

Snart är det din tur igen! När får du sätta igång efter mensen då?

2011-04-05 @ 15:02:23     URL: http://sinnersaint.blogg.se/
Postat av: Sebsus

Nej det är aldrig roligt fast det var bra för hon var sjuk. Men ibland blir man lite deppig, framför allt när man går igenom en såna här sak som vi går igenom.

Ja gud vad jag längtar. När jag får min mens så ska jag ringa dom och börja kissa på ÄL-stickor och när ÄL ger utslag så ska jag ringa igen och efter tre dagar får jag göra ET:)

2011-04-05 @ 19:12:02     URL: http://sebsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0