Stolt

2011-04-06 @ 08:01:43
Jag känner mig duktig. Jag sitter i valberedningen i våran styrelse, alltså jag och en till dam ska se till att ragga nya personer till föreningen. Så igår var vi på jakt, vi ska hitta 2st nya. Vi fick napp på en jätte gullig tjej som kan tänka sig ställa upp. Så nu är det bara en kvar men det blir torsdags kvällens projekt. Eftersom att ikväll ska jag på kurs efter jobbet fast genom jobbet. Lite tråkigt att dom lägger det efter arbetstid fast man ska väl inte klaga har ju trots allt världens bästa jobb när det gäller tider. Skulle jag behöva gå tidigare eller nåt så är det aldrig något problem. Och det behövs när man gör ivf behandlingar.  

På fredag har det gått två veckor efter mens åh en dag närmare till nästa mens varje dag:). Jag tror jag hade ÄL igår? Vaknade igår morse och hade fruktansvärt ont i äggstockarna. Jag har ju aldrig haft så stor koll på när jag har ÄL eftersom det inte spelar någon roll, vi kan ju inte bli gravida naturligt och det har vi ju vetat om hela tiden. Så jag är jätte nervös för efter nästa mens ska jag använda ÄL-stickor för att få utslag, och eftersom jag aldrig använt det tidigare så är jag nervös. 

Sinnersaint eftersom du är min enda läsare så får du säga till om jag skenar iväg för mycket och skriver om ointressanta saker:)

Ha det fint.  

Kommentarer
Postat av: Mickan (minbebis)

Nähä du! Här har du en till läsare ;)

2011-04-06 @ 15:32:24
Postat av: Sebsus

Åh va roligt Mickan! Ja då får du också säga till om jag spårar ur jag är ju trots allt nybörjare på detta. Sen har jag inte så jätte mycket att berätta ännu angående mitt FET eftersom jag bara går och väntar :)

2011-04-06 @ 20:24:00     URL: http://sebsus.blogg.se/
Postat av: Sebsus

Just det Mickan glömde säga det starta en blogg du också kan vi få följa dig också ;)

2011-04-06 @ 20:25:28     URL: http://sebsus.blogg.se/
Postat av: SinnerSaint

Jag följer dig troget och du svävar inte iväg. Typ allt är intressant att läsa om. hehe. Å äl-stickor är det inte något svårt med, jag har väl avverkat typ 500 undra våra år säkert =)

2011-04-07 @ 12:21:49     URL: http://sinnersaint.blogg.se/
Postat av: Sebsus

Oj jösses 500 ja jag får hoppas det går bra:)

2011-04-07 @ 12:37:42     URL: http://sebsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0